twitter
    Kenalilah Negara Yaman Dengan Mendalam

Selamat Datang

Selamat datang kepada semua pengunjung ke blog Kembar Hikmah ini. Blog ini akan menyiarkan kisah tetang Yaman. Marilah kita mengembara ke Bumi Hikmah.

2 comments:

Unknown said...

Assalammualaikum wmh.. Saya ridzuwan dari alor star kedah. Umur 25. Saya dah berumahtangga. Tapi sekarang dengan izin Allah s.w.t saya tengah mempertahankan rumahtangga(masjid) yang saya bina dari di musnahkan oleh pihak ke3 & ke4. Saya ingin bertanya pada saudara. Saya berminat & betul betul bernekad & azam nak lanjutkan pengajian di universiti al-iman yaman untuk nak mendalami al-quran & hukum Allah s.w.t. Saya nak dekatkan lagi diri saya dengan Allah s.w.t.. Tapi masalah saya sekarang saya tak mempunyai sijil spm tapi pengajian saya habis form5. Dari segi kewangan alhamdulillah.. Adakah saya berpeluang untuk nak mendalami al-quran, hukum Allah s.w.t di yaman? Saya betul betul berminat nak mendalami hukum agama. Ni contact no saya 0192461365

Unknown said...

assalamualaikum kembara hikmah..saya seorang pelajar universiti dalam negara.saya mendapat tugasan berkenaan negara Yaman.namun maklumat saya dapat tidak mencukupi. saya berbesar hati jika kembara Hikmah dapat membantu saya memberikan link atau alternatif lain untuk saya mendapatkan maklumat berkenaan dengan negara yaman..

Post a Comment